Årets första dopp

Japp idag kändes det som värsta försommaren, riktigt skönt.
Marko var i åre så jag och grabbarna spenderade hela dagen här hemma.
Fick tre sommartecken då jag satt på altanen och mös i solen.
Först kom en ill-grön fjäril föbiflygandes...sen kom en humla..och sen, då jag lyfte blicken en aning, fick jag syn på två svanar vid strandkanten. Trevligt.
Vad kan dessa tre saker betyda...tre goda ting kanske :)

Jag, nisse och hugo gick iaf ner till svanarna..


..vilket hugo tyckte var superkul medans nisse, som vanligt vände ryggen till..


Hugo vadade raskt ut i det precis upptinade isvattnet...


Plötsligt får han syn på något intressant..



"Måste bara ha"..


"kolla vad jag hitta".


"Tror det är fina grejer, håll i där borta så håller jag här"..


"Japp, precis som jag trodde-fina grejer, ser ni, egen fångst, inte illa aaa..?"


"Men Jessica, jag kan själv. Håll inte i så ska jag le lite stolt samtidigt som jag visar upp fångsten.
Ta kort...nu!"


"Shit vad bra  jag är...herregud asså, rena kapet."

Efter allt badande och jagande så soltorkade Mr lite på yogamattan.
En lagom lugn, harmonisk och väl utvald plats för att få pälsen att inta sitt naturliga självlockiga vågsvall.


En Härlig dag, Minst sagt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0