Härliga söndag!

Idag tog vi en ordentlig sovmorgon, Klev upp vid 10 ungefär.
Slängde i mig en snabb men oooh så god fukost (som vanligt) innan jag åkte och mötte upp Mysan i Globen för att ta en fika. Varför globen tänker ni? ;)
Hemlis! To be continued...
Hur som haver så hade vi det mycket trevligt, vi skratta, svor, var nervösa och allt annat där emellan.

Efter fikat gick vi en sväng nånstans...ja, vart var vi? vi hamnade i en liten park där vi pratade om allt och ingenting.
Klockan slog lunch så vi brassa in till stora staden och hittade ett mysigt cafe´nära sergels torg. Där satt vi och drömde oss bort efter en likande lokal, tänk om...

Vi skiljdes åt efter några timmar (tur att vi redan syns imorn igen...på jobbet :).
Jag mötte upp Marko på plantagen där vi inhandlade syrenbuske, äppel- och päronträd, här ska odlas :P
Själv suktade jag efter ett japanskt körsbärsträd, så vackra!

Precis då vi hittade ett sådant stod vi och dividerade om hur vi skulle få in det i bilen (?) samtidigt som det kommer fram en ur personlen och säger:  "kl är 17 och vi stänger nu, gå mot kassan".
Marko var bra sugen på att släpa fötterna efter sig extra långsamt så att surpuppan skulle bli ännu surare. Han gick och sa (högt) till sig själv "vi har inte brottom, vi gör precis som vi vill....visst älskling?" , svaret förblev tyst...
Precis såna kunder man uppskattar som butiksbiträde, eller vad säger du syrran? :D

Därefter åkte jag till gymmet en snabbis innan vi tände grillen.

Nu är vi mätta och belåtna, soffan nästa.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

HA HA åååå ja det e världens underbaraste kunder : )

Eller inte.. man vet inte hur det är förens man har jobbat med de!! Hälsa mannen att han kan få komma å praktisera ett par kvällar om han vill.. så får han se hur kul de e!! Ha ha : )

Puss puss

2009-04-26 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0