Snart höst

Ja, nu märks det verkligen att hösten snart e här.
Inte bara genom att ljuset ger med sig på eftermiddagarna eller att kvällarna blir kyligare och kyligare utan det är nu folk börjar vakna upp efter sommarledigheten och bli varse sitt slappande med god mat och vin-konsumtion.
Sommar och höst är som dag och natt på mitt jobb.

Nu börjar det bli mkt att göra vilket är riktigt roligt, dock känns det som att jag och mitt huvud planerar föööör mkt vad den egentligen får plats med på hårddisken. Titt som tättslår den bort minnet och ersätter med nya planer och ideer, Därav mina sjuttioelva minneslappar och 43 "kom-i-håg" meddelanden sparade på mobilen.
Skulle jag (för en tredje gång) av någon underlig händelse råka tappa/ramla med mobilen i något vätskeformat så skulle det bli total kortslutning i mitt liv, jobbigt värre. Nej, så mobilen håller jag i stadigt grepp. Funderar allvarligt på att köpa ett sånt där "nu-vet-jag-vart-jag-har-dej-snöre" som man har runt halsen att fästa mobilen i. Eller......nä.

Känns som att jag måste stressa av lite nu.
Dax för mattan, here I come.

Kommentarer
Postat av: INGELA

Hej Jessica

undrar bara om mattan funkar.

2009-08-26 @ 07:28:55
Postat av: Anonym

Till ingela: Japp, det måste jag säga att den gör. kanske inte på första försöket för alla, men give it a try. Allt handlar om att man måste tro på det och vänja in sig. Jag gjorde det inte..till en början.. men råkade väl lyckas slappna av och ja, då hjälper den! :) Lycka till.

2009-08-26 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0