-2,5kg och en ytterligare nedräkning

-2,5kg stod det på vågen när jag ställde mig på den idag efter jobbet :O woops.
Var ju inte riktigt meningen, men tänker man efter så väger ju tungmetaller en hel del.
Så 2,5kilo gifter lättare är ju aldrig fel :P.

Det är fredag! Dagen är kommen då jag och Marko äntligen ska få avnjuta en god middag med ett gott rött vin.
Jag förfirade här på eftermiddagen med min efterlängtade äggmacka,


och snacka om att den fick ett varmt välkomnande av min magsäck. Det riktigt hurrades och applåderades där innefrån, fränt.

   (sida)

Nu när jag äntligen kommit igång med träningen igen ska jag försöka uppdatera lite mer om den oxå.
Så, här kom ett litet smakprov på dagsformen. Inte lika briljant som tidigare...dock mår jag nu istället tipp topp med lite mer "hull"  än tidigare (om man får säga så) :D

Imorn startar den uppshopade hysterin kring melodifetsivalen.
Marko har nog inte riktigt börjat förstå att det starx är dax för honom att kliva upp på melodifestivalchenen inför ett fullsatt skelleftå. Nedräkningen är igång.
Men jag kan meddela att låten sitter som ett smäck nu iaf, låter riktigt bra.
Inte ens jag anade hans talang inom baladchangern innan jag nu dag in och dag ut fått höra honom sjunga sin låt.
Går han inte omkring här hemma och sjunger så räcker det med att dra igång bilen och mötas av hans ljuva stämma på CD. Tror nog han petat i en platta i alla bilar så det spelar ingen roll vilken man väljer.
Jag ser verkligen fram imot att få vara med i skellefteå och hejja fram honom.
Jag vet vad han går för så jag är inte orolig.
He´s my man! 
Förvänta er något utöver det vanliga säger jag bara :)
Han ligger i hårdträning med chenuttrycket, dvs ansiktsuttrycket...
                      
Får väl se vilket han väljer att använda ;)

Summa sumarum inför denna fredagskväll kan sägas och beskrivas med ett ända ord:
NJUTA,  för det är precis vad vi ska göra.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hoppas ni nu njutit en god middag med rödvin, det har ni verkligen förtjänat. Ville bara önska dig och din kära sambo en mysig helg!!



Jag har druckit rödvin och ätit en grym renskavsgryta jag fixade ihop...den måste ni få pröva snart;-)



Puss och godnatt

Myyyyyyyyys

2009-02-06 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0