06.00

Ja, den tiden ringde min klocka.
Står nu på jobbet och väntar på min första kund.
Därefter ska jag direkt in till stan för att vara med på en "säljkick off" som det heter. Det innebär att alla worldclass från hela Sverige samlas för att redovisa resultat från föregående månad samt så ska vi lyssna till någon föreläsning.
Härlig arbetsdag idag på 13 roliga......timmar...phu..

Igår hade Marko middag med några vänner, vilket han ALDRIG gör om under en reningskur.
Han hade väl någonstans föreberett sig på vad som vänta skulle, men att han skulle bli så suktad som han blev trodde han inte.

Då första tallriken av beställningen kom in på bordet fick jag denna bild på mobilen

Med texten: "fy fan"....

Trots den goda nacho-tallriken hade han själv unnat sig en hummer så så synd var det inte om honom tyckte jag. Själv hade jag fixat till en god laxbit hemma med broccoli vilket osökt fick mig att tänka tillbaka på defftiden...hua.

Efter några ytterligare minuter pep det till igen på mobilen..

Med texten "Det värsta jag varit med om, men på lördag är det du och jag som dricker det här vinet !"

Ja jag vet hur han kände det.
Det är sådär måttligt kul att sitta på sidan om och smutta på ett glas vatten medans de andra avnjuter ett gott glas vin..
Väl hemma igen så erkände han att han smakat ett nacho-chips :D "jag var tvungen.."

Nä, nu är det dax att få dagens folks att må lite bättre!
See u!

Kommentarer
Postat av: faster cc

åååh stackars marko som bara fick käka hummer ha ha haa (o fick avstå den goda mexi-husmanskosten..hmm :)

Funderar oxå på att köra en "reningskur" då det kan vankas lax o hummer på menyn...MUMS ;)

kram kram

2009-02-04 @ 11:16:00
Postat av: faster cc

svar ang träning: tack, ska använda ditt underlag jag fick men måste ändå ringa dig sen då jag har några frågor oxå, kan ju inte "fackspråket" längre; crunches, bellyback osv, du får rita/komplettera med streckgubbar ha ha haa

kram kram

ps. moppsigt o ha PT på distans :)

2009-02-05 @ 10:20:26
Postat av: IronMike

Tjena Jessica, surfade runt på Aftonbladet och hittade en länk till Markos blogg och där ramlade jag via länk vidare till din blogg :)



Hoppas allt är bra med dig i vilket fall, med mig är det bara fint, kör mycket löpning nu, man skulle kunna säga 50% styrka och 50% löpning, märks på vågen, fick en chock idag efter att jag kutat 5km, 78,9!!! Brukar ligga på 85 den här årstiden, är inte jättehård heller så några kilo fett kan jag gå ner ytterligare, känns galet, men fan jag trivs ändå med att vara en lätt kille :)



Ha de fint!



/ Micke

2009-02-05 @ 15:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0