Detox

Gårdagen var lyckad för både mig och Marko.
Grabbarna hade haft en supertrevlig dag med öl, burgare, tips och en kväll bestående av maratonpoker.
Med tanke på att dem började sin "kväll" kl 11.00 på förmiddagen så var Marko ovanligt fräsch då jag hämtade upp honom vid 23-tiden på kvällen.
Innan dess hade jag varit på middag ute på värmdögymmet. Det bjöds på en riktigt bra buffe´med vin och champagne.
Våra tre anläggningar (nacka, saltsjöbaden och värmdö) hade slagit rekord och var utsedda till Sveriges bästa säljande klubbar, kul!
Under middagen deldes det ut priser i olika kategorier till respektive gym och personal.
Jag vann pris för bäst säljande PT denna månad :O.
Kom som en total surprice med tanke på att jag kom i gång med mitt sälj efter min och Markos Schweiz-resa. Vilket i sin tur innebar att jag endast hade 1 vecka på mig att komma ifatt de andra :S
Alltså lyckades jag ta mig till toppen på 5dagar.
Jag tilldelades en jättefin bukett med blommar och en behandling värd 800 spänn.
Grattis :D

Kvällen i stora drag var mycket trevlig med mycket skratt och underbara arbetskamrater.

Söndagen har varit som den brukar vara.
Rätt lugn och mest fix här hemma.
Ikväll blir det hemmagjord pizza med smarrigt "pålägg".

Varför pizza just denna söndag?
Jo denna helg har bestått av så mycket onyttigt och så mycket gott som möjligt, för imorn börjar jag och Marko med detox. En så kallad reningskur.
Kuren är ingen typ av diet utan något man (alla) bör göra iaf  en gång per år för att få ut all slagg som lagras i kroppen efter bla protein (mest rött kött) och alkohol.
Kuren innebär att man under en viss period, i vårat fall 1v ,enbart får äta frukt och grönt. Men iom att jag tränar så mycket så kommer jag att fuska med en del "snälla" proteiner. Dvs bönor, linser, nötter och en del fisk.
Jag har nyss slitit ut våran nyss nyinköpta apelsinpress för hemmagjord apelsinjuice
Mkt gott.


Här ihop med vårat detox-the´som vi förmodligen aldrig mer vill se eter denna vecka.
Tror dock att detta kommer vara en lyxvecka för egen del efter att i somras ha deffat i 4 mån.
Så för mig blir det a pice of cake :)

Kommentarer
Postat av: faster cc

Du e duktig du! GRATTIS :)

KRAM o lycka till med hälso-kuren.

2009-02-02 @ 09:47:08
URL: http://annanilsdotter.blogg.se/
Postat av: mor

Hoppas humöret är på topp för er båda två denna vecka. Lycka till båda två. Kram

2009-02-02 @ 11:06:25
Postat av: Anonym

Grattis!!

Vad roligt, du verkar vara rätt bra på det mesta, Vi skulle inte kunna dela upp det lite;)

Kram

2009-02-02 @ 19:19:46
Postat av: Nellie kusin

Gud va du är nyttig och duktig :)

2009-02-04 @ 16:59:07
URL: http://hudecek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0