Datorkrångel..

Ja, igår kom jag inte ut på nätet eftersom att marko försökte fixa den bärbara datorn så därav blev det inget inlägg som ni säkert märkte :D

Vad hände igår? hmm...
Ja inte något allt för upphetsande.
Här hemma är det ju fortfarande sjukstuga. Marko ligger i feber och jag låter som 7 svåra år. Täppt och ingen röst. Vaknar väl en si sådär 5-6ggr per natt av att det känns som att jag har ett lock i halsen.
Men men jag e glad för d! ;)

Trots att vi var hängiga igår pallrade jag mig ut på en promenad och efter den mötte jag och Marko upp Kenny för bowlingmatch. Kenny kom gladare än gladast, gjorde glädjeskutt och sånt?? Why? A ja. Han får gärna vara glad, smittar ju lätt av sig och det behövdes ju på två vita, bleka och trötta själar som oss.

Första matchen vann kenny så han blev lite galdare än jätteglad. Grattis kenny.
Jag tog dock hem andra matchen. Marko blev plötsligt ännu sjukare och sa att han andrig tyckt bowling varit rolit... haha. Bra försök.

Efter bowlingen åkte vi hem för att göra en kycklinggryta. Å herregud vad god den blev...efter många om och men. Jag telefonterrade My stup i kvarten (som innehaver receptet) för att jag inte tyckte att grytan såg ut som hennes.
Men till slut blev det som sagt tipp topp.
Tack mysan! :)

Mätta och belåtna avslutade vi med en kladdkaka och glass. Sen var det hopp inunder täcket i soffan och godnatt.

Idag har vi legat och tittat på WC i utförsåkning.
Jag fick spasmer på att ligga still så jag drog av en storstädning i huset och åkte sen och handla.
Nu står köttsoppan på spisen och det doftar ljuvligt!

Imorn har jag tänkt att sammanställa år 2008 som var ett händelserikt år.
Heipa!
provade tofflor på en utställning i finland som man tydligen inte fick röra..oops.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0