Idrottsgalan...

...är ikväll ja. Den ända gala som jag verkligen tycker är rolig att se på. Men får jag se den?
Nej, för jag ska ju ligga på en bassängbotten och öva andning heeeeela kvällen. Hur sugen e jag på den aktiviteten just nu på en skala från 1-10? Tja, en sis sådär -1 kanske, med andra ord riktigt osugen.
Men men, ska det bli en mästardykare av mig så är det väl bara att bita i det sura äpplet och åla sig i den trånga maskdräkten och genomlida cyklopets tryck i fejjan.
Kom ihåg förra måndagen på kursen då läraren sa att spänn inte cyklopet för hårt för då kan ni få gå med märken i ansiktete hela morgondagen. Å det skulle vara snyggt.
"Hej det är jag som är Jessica din nya PT, Ja som du ser så dyker jag ganska ofta"... i bassäng..så oroa dig inte över de glasögonformade märket som jag har i ansiktet... det är lite jag bara"
Nej det senariot ska jag försöka undvika.

För övrigt har jag haft världens tråkigaste dag på jobbet tror jag. Haft sjukt många avbok och ont i kroppen som i sin tur bjudit på ett härligt humör..

Hänt något positivt i dag? Ja faktiskt.
Var in på vårdcentralen idag igen, och se på tusan. Nu har man blivit stammis så nu fick jag ett sånt där litet fräckt frikort som det så sött heter. Så nu kan jag tillsammans med alla panchisar gå och vifta med det lilla blå om att vi har förtur och slipper BETALA, hehe.



Jag säger bara, "here I come!"
Så fort jag får en ny krämpa ska jag utnyttja min gratisvistelse i sjukvården på direkten,belive me. ha! kul!

Hänt något neggo förutom att det varit en tråkig dag på¨jobbet? Ja.
Nu har man fastställt att jag är övertränad och har muskelinflammation i både bröst- armbågar-mage-knän-rumpfästen och ryggslut.
Å Vad gör man då åt detta? Man tränar i den mån man kan och de muskler som inte är inflammerade.
Vilka muskler finns kvar att träna?.. Nacke och vader,oh happy day..
Så ser ni någon med tjurnacke och enorma vader på en annars förtvinad kropp så är det väl jag. Suck och pust.
Men men, man får väl trösta sig med att det kunde varit värre.

Nu ska jag börja röra mig mot dykkursen.
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0