Hej hallå...

... det var inte igår..
Ja, jag kan ju inte direkt berömma mig själv för att vara en trogen bloggare till 100 %, men men nu är jag tillbax iaf :)
Vet dock inte riktigt var jag ska börja någonstans... kommer inte ens ihåg när eller om vad jag skrev sist jag var in här.

Hur som haver så är semestern otroooooligt nära nu, men jag kan ju inte påstå att jag jobbar ihjäl mig nu iaf då drygt 99% av saltsjöbadens befolkning har åkt ifrån sina lyxvillor här på hemmaplan till sin andra lyxvilla i typ "jene´v" ,"Paris", "Madrid" eller dylikt. Så man kan väl säga att jag gått på halvsemester då jag bara har någon enstaka tapper själ som sliter med formen i sista minut  inför den "kanske-inte-alls-kommande-sommaren"... Vi verkar få vara glada för de strålar som bländade oss förra veckan.

Förutom ordenarie jobb så har jag hunnit med en del massagejobb men även 2 foto-shoots, dels för fitness magazine och sedan en egen.
Har fått några tjuvkik från dem på redaktionen som kommer hamna i kommande nr, blev helt ok. Dock har jag gått och blivit brunett igen vilket jag inte är i tidningen. Eftersom jag inte kan lägga upp de bilder jag fått  så kan ni få ta en titt på några bilder från mitt andra fotosession...som brunett då :).
Denna plåtning var riktigt rolig faktiskt. Mkt pga av den duktiga fotografen och för att man fick göra den ihop med två vänner. Lisa och Syster yster var med.
Man fick ha tre ombyten med sig och göra ett gäng olika poser, kul och jäkligt lärorikt att stå framför kameran.



Jag och min klänning..

Den här spegelbilden var nog min favvo... rätt cool.

Sporty...

Sisters :)

Jag i ...?....solljus... typ :)

Nu är det snart dax för mitt nya favorit-tv-program: "so you think you can dance".
Deltagarna är så grymma och jag blir såååååå avundsjuk! Vill oxå kunna dansa sådär.. a ja.
Marko blev nog oxå rätt sugen på att lära sig dansa...bättre.
Och jag kan intyga att det behövs liiite mer träning efter hans uppvisning för mig igår.
Han gav sig på ett försök på "modern dans"...

Han slet av sig tröjan för att leva sig in till max i dansen (i modern dans är det mkt bar hud..). Hans piruetter och uthopp från trappans övre del avbyttes från dramatiska ställningar och krälningar på golvet. Han sprang fram och tillbaka, upp och ner....tog lite andningspauser på soffkanten....för att sedan ta sats ner från trappen igen...
Jag kved av skratt i soffan samtidigt som jag halvbet mig i tummen i hopp om att han för varje uthopp skulle klara sig från att stuka hans redan instabila fot. (I vanliga fall stukar han den ungefär 6ggr i veckan då han går ner för våran steniga nedfart...kan dock bero på att han alltid bär sina "stabila" trä-pjukker i den kuperade terrängen...)
När hans puls nådde 180 var dansandet över och jag kunde pusta ut.
Jag konstaterade att visst satt rytm och känsla, men smidighet måste tränas upp..

Nu ska jag kolla in dem riktiga talangerna. ;)
So long!


Kommentarer
Postat av: mor

Kul att du har börjat att blogga igen. Vilka fina bilder. Jättefint också på dig och syster.Skulle ha velat se Markos uppvisning, den måste ha varit bra...........!/Kram mor

2009-07-08 @ 22:11:48
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Härligt att få läsa lite här igen, vilka super bra bilder måste vara riktigt roligt att få göra något sådant.

Måste ses snart!

Kram kram

2009-07-09 @ 05:46:33
Postat av: faster cc

åååh, syster bilden är bara sååååååå vacker!



kramar

2009-07-09 @ 08:30:47
Postat av: faster cc

glömde...du e ju född å stå framför kameran :)

klockrent!

2009-07-09 @ 08:32:17
Postat av: Linda

Hej vännen!



Hittade hit till slut jag med haha.



Jättefina kort verkligen, klockrena!



Hoppas att ni mår bra och att vi hinner ses en sväng under semestern. :)



Kramar

2009-07-09 @ 11:58:54
URL: http://alfabetan.blogg.se/
Postat av: Mysan

Sååååååååååå snyggt!!!!!!



Verkligen otroligt fina bilder! Tänk att jag "typ" känner dig;-)



Love U

Puss babe!

2009-07-09 @ 12:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0