Smärtfri

Japp, ni läste rätt!
Nu är jag näst intill smärtfri i HELA kroppen, hallelulja :D
Tänk vad lite vila kan göra...

Dock var jag en sväng på gymmet igår och körde loss, jag tror nog jag hann prova hela maskinsortimentet, det gick i en rasande fart, kände mig som i exstas. Riktigt skön känsla men oj vad trött jag var efteråt.
Och ja, idag har jag lite känningar tillbax i armbågarna.. ajajaj. MEN lååångväga mils ifrån den dåvarande, så alltid nåt positivt.

Idag var det full fart på jobbet, kände mig som han i sällskapsresan då dem är i alperna och ska ta kort i fotoautomaten.. "in-ut...in-ut---iiiiiin-UT!". Ja, kunderna avlöpte varandra i fulla drag. Kul, och tiden bara svichade förbi.

Nu är man lite mör i hjärnan och ska strax inta ryggläge i soffan.
Välförtjänt?
Svar- JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0