Vilse?

Ja, det är väl den frågan som ni ställer er då det varit dött med uppdateringar på denna sida för ett tag..
Jo jag har väl varit lite vilse. Inte ordagrant GÅTT vilse kanske, snarare varit vilse i tankar och motivation.
Men nu börjar det ljusna i samband med att dagarna även bjuder på lite mer energi i form av lite mer solsken och vårfeeling.
Höll dock på att hamna i deprision i tisdags morse då jag kommer ut i köket och möts av ett snöoväder utanför fönstret, allvarligt!? Trött på slasket och längtar obeskrivligt mycket efter våren och den fräscha luften.

På senaste tiden har det inte hänt så mycket. Har mest varit jobb jobb jobb, vilket går mycket bra och är roligare än nånsin. Kors i taket :D
Har lite andra grejer på gång angående jobb-biten oxå.
Fått erbjudanden om lite extrajobb med massagen och tränaryrket för några skidåkare, kul.
Sen sitter jag och knåpar ihop det sista på min föreläsning som jag gjort om lite från den ordinarie uppbyggnaden.
Så det ska jag oxå börja plocka upp igen. Är det något jag tycker är roligt så är det att få hjälpa andra eller iaf få dela med mig av mina tidigare erfarenheter som elitsatsande och tränande. Både dess fördelar och nackdelar. Det finns mycket som man inte vet med sig som ung och man lyssnar kanske inte så gärna på det örat heller vid tonåren. Så därför vill jag försöka vara någon typ av förebild för dem som står med halva foten utanför kanten och har chansen att välja att dra in foten igen innan det är försent. Självklart riktar jag mig inte bara till tränande eller elitsatsande. Föreläsningen omfattar stora delar kring tankesätt och allmän information som alla kan ta del av och dra nytta av.

Så visst har jag att göra. :)
Dessutom ligger min bok och skriker på att bli återupptagen i arbete, puh.
Känns nästan som att man har liiite för mkt vilja jämtemot tid.
Men det ska gå!

Ikväll blir det mysmiddag med melodifestivalen skrålandes på tvn.
Vem fan vinner?
No idea.
Känns som att Måns har hela konceptet men är alldeles för självklar vinnare.
Heat är personligen mina favvosar men tyvärr känns det som om att rockbidrag inte längre går hem efter finnarnas storslam för något år sedan.
Jag tror fasen ugglas eller Marlene vinner hela skiten, dem är båda jäkligt udda och UTMÄRKER sig rejält, dessutom på ett sätt som inte tidigare visats i eurovision. Så kan det gå annat än bra då? Nä. Tror  inte det :)

Låt oss slå oss ner i soffan med ett gott glas vin..
     
...och sällskap så får vi nog svaret snart. ;)

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0