Plåtning Nr 2

07.00 ringde klockan.
Morgon"ljuset" kändes som natten men jag kravlade mig upp ur sängen, slängde på mig sköna brallor och ett linne. Slängde ut en hnadduk på golvet io datarummet, tände några värmeljus och satte på lugna favoriter i bakgrunden. Därefter yogade jag i 50 min. Sen en god frulle.
Hopp in i bilen till saltis för att träna min PT-kamps Pia, hon e grym! Sen in i bilen igen för att åka tillbaka till Värmdö för Japp, idag var det dax för plåtning nr 2 med Fitness Magazine.

Jag var den som fick demonstrera övningarnas utförande medans en amerikansk PT (Mathew som också var med) tillrättavisade mig alla vinklar och positioner utifrån det program som han lagt upp. Rätt roligt att få vara den motsatta rollen från vad man vanligtvis är van vid. Här var det bara att lyssna och göra som han sa.
Det märks att amerikanerna ligger en bit före den svenska utvecklingen i mångt och mkt, även inom träningsbiten. Träningsprogramet var övningar för hela kroppen.
Rätt avancerade var en del och kräver lite träning för att ge rätta syftet, men själva kombinationerna var klockrena och övningar som jag själv faktiskt aldrig kombinerat och kört med mina kunder förut. Så nu fick man lite motivation och ideer samt attkunskapsbanken utökades en aning, man tackar! Mathew var imponerad över hur snabbt jag tog till mig instruktioner och moment, vilket dock blev lite mer "självklart" för honom då det smög fram vad jag egentligen har för bakgrund. :) surprice!

Fototeamet var mkt nöjda och plåtningen gick mkt fortare än tänkt.
Det som mest tog tid var ljussättningar och smink.

I detta nr kommer jag även vara mer lik mig själv (hoppas jag:) då jag är brunett som på dennna bild, kanske en aningen mörkare till och med. Dock inte blond som jag var i de tidigare numren av Fitness Magazine då knappt ingen kände igen mig eller tyckte att det såg ut som jag. Så kanske har du sett mig i tidigare nr utan att ha reflekterat över att det faktiskt var jag ;) Trivs mkt bättre i mörkt.


Hur som haver.
Efter allt fotande körde jag och Marko ett pass (han är riktigt flitig med träningen nu, kul tycker jag:).
Benen mina var redan lite möra efter alla statiska positioner i halva lägen under fotningen men jag slet på med lite intervaller i uppförsbacke och avslutade med 2 basövningar för ben.
Så nu är jag lite lagomt mör i kroppen.

Nu hopp in i duschen, sen lax till middag innan det blir plattfall i soffan.
Ciao

Kommentarer
Postat av: mamma

Såååå fin bild på dig.puss/kram

2009-11-05 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0