Fredagskväll utan dess like..weee..

I fredags var det mys med tjejerna hemma i My´s nya lilla lya.
Verkligen superfin och jag förstår att hon trivs som fisken i vattnet.

Det bjöds på candeloni med salami och fetaostfyllning, mumma.
Till det serverades ett gott vin.
Jag stod för efterrätten som blev röd-vinbärspaj....My hade dock glömt köpa socker så vi gjorde en inprovisation med honung istället. Förutom att själva degen blev lite gummiaktig var den faktiskt över förväntan mkt god :D
Formen var uppäten...eller innehållet iaf så så dålig kan den inte ha varit. Dock hjälpte vaniljglassen till på traven ;)

Efter god middag blev det mkt prat innan taxin kom för att hämta upp mig, syster, my och lina som skulle vidare in till stan för att framförallt dansa. Lisa skulle jobba dagen efter så hon tog taxi hem iställlet.
Tur att hon vara med på den trivsamma middagen iaf :)

Syster å my lite skönt lulliga...


Glada...


Eh...ännu gladare :)




Väl framme vid stället var det eko-tomt så vi bestämde oss för att ta en drink uppe på hotellbaren innan vi fortsatte ner igen. Vi stod länge och valde på drinklistan. Tillslut blev det en björnbärsdrink med mynta och champagne. Guuuud så gott tänkte vi. Men icke.
Sämsta skit jag druckit faktiskt. Tror han som blandade den tog LIIIIIITE för mkt mynta, allt smakade bara lakrits. Men har man pejat 130spänn är det bara till att hålla god min och surpla upp sörjan.

Vi var nu iaf mer än redo för att göra entre på dansgolvet, vilket vi oxå gjorde.
Våra två timmar ute i vimlet kändes som 10min.
Vart tog kvällen vägen?

Dagen efter mådde vi som vi förtjänade, vissa sämre än andra ;P


Gladast?....



Peas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0