Höst höst mera höst

Nu är verkligen hösten här vare sig man vill eller ej.
När klockan slår 16.00 är man mer eller mindre redo för sängen...så svart är det ute.
Regn och rusk är väl hösten största kännetecken, men finns det någon bättre och friskare luft än höstluften? så fräscht och dessuom är den vår största hjälp vid dessa bacilltider, ut å spring!
Jag invigde mina fina tumvantar sist i helgen då jag var på ut en liten värmdö-promis.

Igår var jag och Mysan och tog en lunch inne i stora staden. Lunchen blev sena eftermiddagen och shopping. Shopping blev tom plånbok...Men jäkligt bra inköp dock :D Så trots fattigheten så är jag mäkta glad och nöjd.

Nu väntas en storrensning i garderoben, allt skit ska ut och det nya in. wiiiiiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0