Röjardag..

..är precis vad vi har haft idag.
Jag har gått igenom varenda liten låda, hörn, ask, ja varenda liten pinal i huset.
Rensat, dammat, slängt,bytt ut, gjort om och till och med tillfört.
Huset är rent från topp till tå.
Marko tog utsidan medan jag tog insidan.
Känns som att vi genomfört en hel "home makeover" under typ en dag, dock inga tårar som man alltid brukar torka kinderna med lagom till renoveringen är klar i programmet.
Vi blev heller inte lika glada som de som blir överraskande, blev snarare trötta...men nöjda! :)

Åkte även en sväng till ikea för just en specifik sak men kom hem med allt annat än just den saken...såklart. Suck.

Kände mig hyfsat pigg och fräsch i morse men min städning har gjort halsen lite påmind om att jag kanske skulle tagit det lite lugnare..
Så imorn blir det lugnets dag.
Dock kommer Anna ner! Jihuuu!
Vi har inte sett varandra på drygt 4 år.
Så nu väntar båtturer, vindrickande (kanske), god mat, bastubad, MKT PRAT, laidies night och en massa dansande (kanske :/). Vi har så mkt att ta igen. Tråkigt att man inte är helt 100 bara.
Dax att kurera turbo med sömn.

Kram å godnatt.

Kommentarer
Postat av: INGELA

Hej jag ska oxå gå på ladies night.

kram

2009-09-25 @ 08:19:22
Postat av: faster cc

Imorrn lörd ska Sarah vädra/guida morsan på stan ;)

vi ska oxå först på Ladies Night...kanske syns vi!

2009-09-25 @ 13:47:45
Postat av: jessica

Kul, då ses vi där då kanske. skoj!

2009-09-26 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0