Hjärn-gympa

Nu pågår min sista vecka av utbildningen, en dag återstår och jag känner mig rätt urlakad..
Denna vecka har det bara varit praktiskt där vi fått prova olika fystester osv.
Jag var rätt het på testerna (som utfördes utan pålagd vikt) trots min egen extravikt. Än kan jag.
Anneli i min grupp gick frågande till övriga: "tog du fat mama".
Ja hon menade då mig. Rätt skönt nickname om jag får säga själv. ;)
Mina testreslutat kändes bra under hela dagen men jag blev varse om mina ansträngningar dagen efter, det känns att man lever lixom ;) Inte nog med det levde ärtan lajbans inne i magen hela natten, kanske var det för att ge igen efter mina krafttag under dagen. Den boxade på allt vad hängslena höll tror jag.

Trots att det är mycket praktiskt dessa dagar så ska man lyckas snöra ihop det med alla delar och bitar i den teoreiska biten för att sen kunna knyta ihop säcken tillslut.
Under dessa dagar har jag suttit och funderat över hur mycket info som får plats i vår (faktiskt) lilla hjärna, helt sjukt!

http://sjukvardsradgivningen.se/admin/bildarkiv/Amnen/Kroppen_oversikt/l_ny_hjarna.gif

Imorn väntar sluteximinationen, får se hur den går.
Jag har bestämt att det ska gå bra!

Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! fasterix hejar på!!! tusen kramar!!!!



2010-04-24 @ 23:46:05
Postat av: Jessica

Hejandet hjälpte! Tack ;)KRAAAM

2010-04-25 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0