Stenen har lättat!

Japp, nu är intensivutbildningen klar och allt plugg och slit var inte för jäves!
I did made it! :D

Så nu känner jag mig lätt som en fjäder då man kan släppa alla tankar och "måsten" som hängt över en de senaste 3 veckorna. Detta innebär att jag kommer sova som en prinsessa i natt. Gött.
Dock har helgen redan sprungit förbi och imorn väntar vardagen igen. Ingen rast ingen ro..

By the way. Var och såg "The last Bounce" igår kväll i globen.


Gillar ni dans i alla dess former? Gå och se! Sveriges just nu grymmaste dansgrupp(med ännu grymmare gästdansare).
Det är värt vartenda öre. Man sitter med goosebumps och diggar den härliga (lite för höga) musiken.
Nja, inte alla kanske, sur som tusan var den, sparka och slog där inne i magen. Det gjorde även en annan tjejs maginnehåll i sällskapet också.
Jag tog ett lager med jackor som ljudisolering, funkade helt ok för att lugna ner den lille. Fast vem vet, kanske den också diggade och körde lite break dance där inne. Vi får se färdigheterna då den kommer ut ;)

Jag och Lina bestämde iaf att vi ska börja dansa...alltså träna dans så fort jag klämt ut bebben.
Oj oj Lina, du vet vad det kommer innebära på dansgolven framöver va!? "Move, some more space please" ;D
Längar redan, så nu kan tiden få gå lite snabbare.

Nu blir det hopp in i duschen för att sen slappa lite framför burken.
Have nice evening. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vecka är du i??

2010-04-26 @ 14:42:47
Postat av: jessica

vem undrar?

2010-04-26 @ 14:49:38
Postat av: Josefine

Josefine heter jag och kommer inte från någon tidning ;)

2010-04-27 @ 16:17:03
Postat av: Jessica

Till josefin: Ok trevligt, välkommen :) Hade väl inte spelat nån roll om du var från tidning heller, mer nyfiken på vem som fråga bara, men nu vet jag.B) Jag är i vecka 23.

2010-04-27 @ 18:00:37
Postat av: Lina

Grattis!



Vad skönt för dig att det är klart nu!

Måste hålla med om att lördagens dans i globen var det absolut grymaste man sett på lääääääänge!

Jag övar sköna dansmoves i vardagsrummet hela tiden;)

Tur att det är en liten stund kvar innan vi ska börja träna på riktigt, känns som jag behöver lite mer tid på mig.



Många kramar

2010-04-27 @ 20:34:28
Postat av: Josefine

Haha okej:) Hittade nyligen till din blogg och jag gillar den. Blev lite nyfiken på vilken vecka du var i och nu vet jag:) Skönt att du har gått över halva tiden nu i alla fall:) Grattis till er båda :D

2010-04-27 @ 21:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0