Följer med..

Jag har inte så mkt att tycka och säga till om längre. Jag bara följer min kropps talan.
Jag tror faktiskt på riktigt att jag blivit oväntat duktig på att lyssna på min kropp, att stanna upp och ta in och handla därefter. Mkt är profylax-Andreas (http://andreapohl.wordpress.com) förtjänst. 
Kroppens tecken blir allt tydligare och klarare för var dag som går, och jag blir allt mer lyhörd.
Jag mår illa men kroppen skriker konstant efter mat iaf och jag äter därefter.
Jag har ett stort behov av att få aktivera och använda min kreativitet men låter kroppen vila för att jag vet att den säger till mig att göra det iform av värkande rygg och sammandragningar.
Idag har jag känt mig lugnare än nånsin här ute på altanan lyssnandes på musik ur filmen "gladiator". Jag har riktigt njutit ihop med en gassande sol.

DAGAR KVAR..

Status:
*Mer molande värk i samband med sammandragningar.
*Ryggont.
*Ömmande ljumskar.
*Energinivå som går upp och ner i extrema nivåskillnader.
*Illamående.
*Lite mjölksyraaktig/krampaktig känsla i benen då jag går.
*Falskt toanödig...mao trycker på fint neråt. 


Var förresten på sista spelningen av Diggiloo igår kväll.
Finns ingen som är mer stolt över Marko än jag....eller jo, kanske hans mamma :)
När han plockade upp en liten tjej ur publiken i samband med hans version av (Berghagens) "En-kväll-i-juni" värmde det gott i hjärtat.
Jag tvivlar inte en sekund på att han kommer bli en riktigt jäkla bra pappa.

My löv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superbra du ska vara stolt för M va görbra enligt fler i publiken och såkänsloladdade m flickan. Jag såg dig

med din smaragsröda pärla så stolt m högt huvud och ett stolt kroppsspråk LYCKLIGAST kram Anita E

2010-08-22 @ 20:15:23
Postat av: janna

På Lotta på Liseberg (första programmet där i juni) gav han också en mycket stor uppmärksamhet till en liten tös på 4 år. Satt bredvid flickans mamma och tyckte att det var gulligt av honom. Jag fick i alla fall en känsla den kvällen av att han tycker om barn ska jag säga :)

2010-08-23 @ 10:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0