Härlig mulen dag

Sängen har skrikit på mig för länge sen att komma och krypa ner..
Men jag har suttit i full fokus här framför datorn och underhållit mig med mina diverse ting.
Nu är jag strax klar och det känns även i ögonen, dem svider sådär härligt oskönt just nu.
Måste bara dela med mig lite av dagens sköna omgivning och härliga yogastund med Andrea (Profylax-Andrea :) ute i Björkvik. Vädret hade väl kunnat vara lite bättre kan man tycka då vi på plats fick regn, men det gjorde inte så mkt, allt vägdes upp av en naturskön stund i lugnet med Andrea, hennes härliga barn och våra resp halvor.

Jag och Andrea hade mest fokus på yogandet och profylaxen.








Kan man tro att Andrea fött tre barn?!...ehhh...nepp.
Fast det har hon! Grymt.

Nu sängen.
Gonatt. (Godmorgon :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Oh vilka härliga bilder :)

2010-08-16 @ 06:22:55
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: faster cc

men hallå...kan man tro att du e höggravid? NEPP! :)

kraaam

2010-08-16 @ 12:17:13
Postat av: Anonym

Så vackert!!!

2010-08-16 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0