Jag gjorde det igen..

Jo men visst gjorde jag.
Jag och stormagen åkte till Ikea idag IGEN!! Denna gång åkte jag dock inte dit för att släpa hem stora otympliga hyllor och paket. Blev lite smått och gått till pyret. Sånt som handdukar, leksaker, tvättlappar m.m.
Okej. Jag fick med mig en vägghylla oxå :) Så nu har jag fått ordning på tvättrummet som har irriterat mig en del med alla prylar som legat huller om buller, men nu är det ordning.
Om jag fått tillbaka energi? Jajjemen! ;)

Skulle gått upp vid 7 idag för att jag skulle hinna baka scones till frulle innan Andrea kom för att jobba lite med oss och profylaxen. Jag hann baka (och goda blev dom), men var ovanligt seg upp ur sängen, snoozade mobilen till kl 8! Blev lite panik, men pigg blev jag och att gravsymptomen var lindrigare än på länge idag gjorde mig glad, skönt!

Vem badade idag? JAG.
Kallt? Svar ja.
Varför jag tvingade mig ner i badet just en dag som denna gråa blåsiga fm kan jag avslöja en annan gång men det var iaf minst sagt uppfriskande. :)

Nu börjar So you think you can dance, kolla vett ja.
Grymma dansare!
Heipa.

Förresten,vet ni!? Finlandsturnen av diggiloo blev inställd.
Jihuuuuu, no more wories.
Min man är på hemmaplan.


Kommentarer
Postat av: Anita

du såg så grymt gravid och härlig ut idag, å om jag ändå va i fertil ålder det är en härlig tid. skönt att du kan slappna av ang Finland, nu gäller det bara den 21 som ska över åxå sen är det bara att för bebben att men den kommer att vänta!!! (kanske vi ses då ska dit!!! haha kul)

2010-08-11 @ 16:01:07
Postat av: Anita

du såg så grymt gravid och härlig ut idag, å om jag ändå va i fertil ålder det är en härlig tid. skönt att du kan slappna av ang Finland, nu gäller det bara den 21 som ska över åxå sen är det bara för pärlan att komma men den kommer att vänta till den 23!! (kanske vi ses 21 jag ska till Ulrik!!! kul haha)

2010-08-11 @ 16:08:09
Postat av: Jessica

Ja men tack! Det var kul å se att ni håller igång å att allt är som vanligt!! :) Vi ses nog i Ulrik, hoppas jag. :)

KRAM

2010-08-11 @ 21:37:14
Postat av: Anna

Har det hänt något på bebisfronten ???? När du inte har bloggat så blir jag ju nyfiken !!!

2010-08-12 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0