Lugnets dag

Dagen har sett ut som följer..

*Jag
*Täcke och kudde
*En soffa
*Två hundar
*SF-kanalen

Inte så svårt att räkna ut vad jag gjort idag.
Jag har VILAT. Alltså på riktigt vilat.
Jag har legat och kollat på alla svenska klassiker-filmer som visats på SF-kanalen på tv idag, gått upp, ätit nåt, lagt mig igen, slumrat till, vaknat...ja typ så. Dock lite dum dag som denna soliga dag idag att besluta ligga inne på kan tyckas, men ibland kan man inte riktigt välja när man inte riktigt får sova som man planerat på nätterna. Men det funkar ju det med. Ett tag iaf..

DAGAR KVAR.


Kommentarer
Postat av: Therese kusin

Ååh nu är det nära Jessica!! Hoppas allt går superbra, håller mina tummar! Stor kram!!!!

2010-08-23 @ 18:03:00
Postat av: mysan

.....å jag är med dig varje sekund...Love U

2010-08-23 @ 21:48:53
Postat av: faster cc

ja du käre världen va spännande...

kramar i massor ♥

2010-08-24 @ 12:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0