"Träning"

Bara lite molande värk i magen och ömmande fogar, men idag var jag ute på min första (lilla) promenad.
Ok att det gick i snigelfart och att promenaden varade i ca 5 min, men jag gick :)
Känner att kroppen verkligen behöver vila och är i fas reparation. Suget efter träning har inte riktigt infunnit sig ännu och jag känner att jag verkligen inte har bråttom.
Mina gravidkilon är nu efter 5 dagars rehab iform av (lite) sömn och mat i sängen borta.
Behövdes inte så mkt slit,inte mer än lite fingerträning i form av sappande på tv-dosan och utsliten kudde ;)

Gravid V40..
 

..fjärde dagen förlöst och ingångsvikten är på plats. :)
 
Jag kommer så småning om starta upp med längre och längre promenader och självklart fortsätta med bäckenbottenträningen som jag kämpar lite lätt med såhär direkt, viktigt! Den är A och O för att få tillbaka en bra hållning och stabilitet i bålen.

Nu lite mer nötning på kudden.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0