Var det sommarens sista?

Igår var det sol och bad för hela slanten.
Sommarens sista soliga och varma dag må´n tro? Lär visa sig.
Jag tog iaf tillfället i akt att föreviga sluttampen på min graviditet med ett hopp från båten, hade glömt hur kul det är att hoppa i vattnet. Trodde inte jag hade modet att göra det i mitt tillstånd men jo ra, för tusan. Man har ju gått och blivit lite mesig såhär med växande mage, helt plötsligt är man lite försiktigare än tidigare och dubbeltjeckar gärna en extra gång.
Det var Classe och Linas barn Emma och Alva som insprerade och suktade mig till hoppet :)
Dem var här hela dagen igår, mkt trevligt.
Bilden blev ju fabulous B)

Vadå? är ju bara i månad 9 ;)

Efter en heldag på bryggan åkte jag och Marko in till Grönan för att Marko skulle medverka i Sommarkrysset, det var ett rätt bra program igår faktiskt. Gillar Darins nya låt "Microphone". Sen var ju "Flo rida" grym, rykte i hela kroppen då hans musik kom igång, då fick man lite feelings för dansgolvet som man stod på senast för.....ja..eh 7-8månader sen, shit, en evighet sen ju! Lite småkaxigt av honom att glida in med en Lamborgini i direktsändning var det iaf.

Direkt efter programmet blev det mjukglass och den snabbaste 5-kampen jag varit med om. Vi hann knappt ens börja förrän vi gratta kenny med ett handslag. Varken jag eller Marko orkade bli tävlingssura, lite loja? Svar ja.

Därefter hemfärd mot lyan. Somnade som en klubbad säl.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för en trevlig dag, alla var mycket glada och nöjda och tjejerna varm mäkta gada när de fick syn på dig i rutan på kvällen. Alva sa: kolla där är Jessica! och stora magen.

Så fort du känner dig redo efter bebis så får vi gå ut och göra dansgolven osäkra igen, jag längtar...



Ses snart igen

Massa kramar

2010-08-15 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0