Veckovild, trött och virrig..

Jag har inte gått in i V37 utan V38!!
Jisus vad tiden går fort.

Nu kommer det igen, mina upplevda "symptom", jag klagar inte, såhär är det bara att vara gravid.
Jag och min kropp upptäcker nya upplevelser dag för dag och snart kommer betalningen för detta, värt allt i världen.....säger man iaf :) Jag vet ju inte riktigt vad som väntar, har svårt att förstå. Men att det är något stort och helt ofattbart, det vet jag.

Status:

Tröttare än tröttast. Den här tröttheten går inte ens att jämföra med en slutkörd kropp efter träning eller en trött och sliten sjuk kropp som man känner av vid en förkylning. Det här är en rätt påfrestande trötthet som är rätt skön samtidigt som man känner sig lite lätt yrslig. Försöker gå någon promenad men mkt mer än så blir det inte, jag är för trött.
Ryggen värker, ljumskarna ömmar och det trycker på ganska bra neråt, inbillar mig att jag måste springa på toa hela tiden, förberedelserna är utan tvekan på g.
Magen är mer och mer i vägen, (även om jag triv rätt bra med den :) så hjälp med strumppåtagning är ett nytt behov.
De två sista nätterna har jag iaf fått sova 9-10 timmar, dock med något avbrott för kisseri såklart men jag har kunnat somna om. Kroppen laddar för fullt, både energimässigt och ur vilosynpunkt.

Hade Profylax med Andrea i förrgår förresten, gick inte lika bra som tidigare vilket gjorde mig lite frustrerad. Vet inte om det har med att kroppen är i det tillståndet som den är (mkt förändringar och nya prosesser) eller om jag bara tappat tekniken...vilket jag dock inte tror.
Svårt att andas bra då man är täppt och är lite lätt andfådd sånär hela tiden numera.
Utöver andningsträningen körde vi även lite avslappning vilket var mkt skönt.
På tisdag hägrar nästa tillfälle och då jäklarns ska jag briljera andningen! ;)

Kolla in Andrea´s profylaxhemsida här! ----> http://www.primadonnaprofylax.se/Primadonna/hem.html

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej min PT saknar dig härligt att se att du fått en STOR bebbemage å snart ska ni uppleva det härligaste som finns lycka till Kram Anita E

PS. Du skriver så trevligt och roligt kan inte sluta att läsa men måste i säng för imorgon måndag blir det W som vanligt kommer att läsa vidare bara kommit till mitten

2010-08-08 @ 22:46:47
Postat av: Jessica

Hej söta du! Vad trevligt att du hittat hit :) Ja, har du bara kommit till hälften så har du en del kvar ;)Kommer nog komma in en sväng på Ons fm (om inget hastigt händer här emellan:)och vinka lite. Får se om jag ser dig då.

Hoppas du haft en toppen sommar och att du mår tbra.

Kram Jessica

2010-08-08 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0