Uppdatering...

...kan behövas.
Har verkligen varit kass på att skriva här på ett tag...på ett ganska långt tag faktiskt.
Har hänt rätt mkt under senaste tiden vilket gjort att jag tappat motivationen till mkt, däribland bloggandet.
Men nu börjar jag se över ytan igen, jag ser ljuset, I´m back :)

För er som undrar så går PT-kampen med marko fortsatt bra trots mkt jobb som kommer ivägen en del, är dock lite rädd att jag är på väg att få en sparris till sambo om det fortsätter i denna takt. Även om inte träningen gått som vi velat till hundra procent så har han skött kosten exemplariskt.
         = blivande sparris?

Fick iaf höra i förrgår att Marko och jag ligger i topp med ett annat par, så nu är det bara att kriga på i 6v till.

Närmaste framtiden:
Igår blev det en Myskväll med massor av god mat och och lika mkt pratande med Mys-pys.
Vi är riktigt grymma på å få till riktigt bra middagar.
Å då snackar vi middagar, ingen skitig varmkorv med bröd och ett stort glas mjölk.
Skulle en av 3-rätters-rätterna falla bort under våra middagar skulle det kännas som en stor förlust,ett stort tomt hål, ett eko.....för då är det verkligen ingen Mysica-kväll längre. Nä, här blir det allt eller inget. :)

När vi dukar fram våran matbuffe kan man tro att det är minst 4pers till som ska avnjuta våran mat, men icke. Här dukas det ändå bara för två!  :)


Jag fixade en förrätt med hemmagjord skagenröra på pumpernickelbröd på en bädd av avokado..mmm.



My stod för huvudrätten igår. Det bjöds på thailgryta med kycklingklubbor, ris, sallad och världens godaste fruktbröd!


Glömde ta kort på grytan innan vi började äta...Det var 9 klubbor från början, slutade med 1 kvar (matvrak :)

Till efterrätt hade jag svängt i hop en Kladdkaka med nötter i, till det färska bär och grädde, satt som en smäck.


Efter denna matorgie var vi mätta, men efter allt pratande långt in på småtimmarna var vi och grävde en extra gång i kladdkakan. Sen sussa vi gott.
Tack för väldens bästa kväll.



Kommentarer
Postat av: mamma

Ni två kockar är välkomna ut till Mörkö och laga en tre rätters när ni vill!!!!

2010-02-27 @ 16:48:08
Postat av: mamma

Ni två kockar är varmt välkomna ut till Mörkö och laga en tre rätters när ni vill!!!!

2010-02-27 @ 16:51:24
Postat av: Dennis

Ni kan få komma till mig oxå å fixa en trerätters;)



kram

2010-02-27 @ 20:33:19
Postat av: Anonym

Till dennis: får vi löneförhöjning då? ;P

2010-02-28 @ 12:13:40
Postat av: Mysan

Till Mamman: Klart vi kommer och kör 3 rätters, tror faktiskt jag och Jessica kan fixa en 7 rätters om det skulle vara så:-)



Dennis, du får se över lönerna då så ska vi nog få till det ska du se;-)



" Jessica-grym-bäst"

Fy fasen vad belåten jag var sen....av mat,värme och mysicaprat....

Love U

2010-02-28 @ 18:58:07
Postat av: mamma

Ja du kära MY...Det är bara att komma på lördag och fixa en god middag för 9 personer vad sägs om det!!!

2010-02-28 @ 19:37:58
Postat av: mamma

2010-02-28 @ 19:41:34
Postat av: Mysan

Åh det låter trevligt, visst någon som fyller år då va?:-)Ska kolla om jag kan då, i annat fall kommer jag gärna en annan gång.



Kram

2010-03-02 @ 11:27:05
Postat av: mamma

Kanske det!!! Du är så välkommen när du vill.

2010-03-02 @ 13:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0