Back in bussines

Ja då var man hemma i kalla sverige igen.
Hemresan gick smärtfritt trots det 11 timmar det tog med flyget hem.
Pga av det bra platser vi hade även hem lyckades jag sova 9 av 11 timmar, wiiiiii!
Även lättare hem då vi nu åkte MED dygnet.
Dessvärre fick vi en medpassagerare som var mer än full. Han skrek och gorma på sin minst sagt kassa swengelska att han jobbat med thaipolisen och tagit fast drogare m.m.
Mitt i natten skriker han till någon i personlen då hon ber honom att lugna ner sig att han minsan har betalat 58.000bath för sin stol...jada jada..
Herrn som sitter på andra stolsraden bredvid honom ber honom hålla käften. Jag vaknar av att Marko reser sig upp och vänder sIg om och instämmande höjer rösten "ja, nu är du TYST!".

Någon timme senare sätter sig fyllot upp igen och skricker "jag måste spy".
Samma herre på sidan av honom kontrar: "du spyr ingenstans".
Fyllot vänder sig om och somnar om...phu..

När planet tänds upp för servering av frukost sover mr fyllo gott,förhoppningsvsi skäms han oxå..
Då väl Planets hjul slår i backen händer det som inte fick hända... Han spyr, i kasskader..
Jag borrar in fingrarna så långt ini öronen jga bara kan men ändå lyckas hans djupa kväljningar ta sig igenom.
Lite lätt illamående fick vi sen kliva av iaf. Vilken pärs.

Trots allt rabalder hade jag ju lyckats sova rätt bra så jag trodde med all säkerhet att det skulle bli "a piease of cake" de kommande dygnen..wrong!
På fredagen då vi kom hem började ögonlocken envisas med att gå igen redan vid 6-tiden. Både jag och Marko bestämde att vi skulle vila lite innan vi började med middagen som vi tänkt avsmaka tillsammans till Let´s dance. Jo tjena, nästa gång jag slog upp ögonen var det ny morgon och klockan var 06.00. Shit, tolv timmar!
Marko däremot vaknade härliga tre timmar före mig, alltså kl 03.00.
På lördagen var vi allmänt sega, åkte in till stan och shoppa och luncha lite,var även förbi markos systerson som blivit otroligt stor och supersöt. Därefter hämta Marko upp Fille som skulle komma och käka chili con carne med oss på kvällen. Marko börja försvinna in i John Blunds värld vid 8-tiden igen... Tur att Fille redan innan hade bestämt att han skulle på fest. Så efter att han drog satt jag vaken själv och tittade på Robinson...dock inte hela. 20 min innan uitröstningen var det tack och godnatt för mig oxå...Men åhhh..

Idag är det Måndag och man är tillbaka på jobbet, känns helt ok.
Marko sitter just nu på flyget till Argentina, inte ALLS avundsjuk!!! Å jag menar det oxå.

Han ska vara med i tvprogrammet "whipeout" på femman. Håller alla tummar och tår för att han kommer hem helskinnad.

Förresten, kolla in senaste fitness-nr. Där har ni bra tränings-övningar ni kan testa på.
Hon som utför dem är ganska lik mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0