Thailand

Nu är det exakt 5 timmar och tio min tills vårat flyg lyfter.
Vi åkert ill värmen idag, till Thailand! Gött.
Här ska vi bo. Fint va? Tycker iaf jag. :)


Poolen som man ser ska tydligen gå runt hela hotellet då alla rum som ligger ut med poolen har en egen "poolexit" från balkongen. Så poolen är 16000kvm, jises. Här ska det simmas :)
Bara ett stenkast bort har vi strandpromenaden ner till havet.
Längtar längtar längtar.
Ska bli så fruktansvärt skönt att få lite färg...för hoppningsvis.

Vi får se hur mkt jag kan och får möjlighet att uppdatera er där nerifrån.
Om inte annat så kommer det så jag är hemma igen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: faster CC

tja, det duger väl...fniss

JA JA JA OKEY ERKÄNNER: är tok avis!

Bada o pimpla pinacolada för mig me :)



Kramar i massor

2010-01-11 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0