Back on track

ja, sådär ja. Nu är jag tillbaka efter en liten minisemester ute hos mamma och pappa på "riktiga" landet, förkylningen är borta och jag är fullproppad med D-vitamin. :)
Är så himla skönt att komma ut dit å bara vara, å det är precis det jag gjort-bara varit.
Sen att vädret har varit helt fantastiskt sjukt bra och jag å mamma har lapat sol hela dagarna är ju inte direkt ett minus.

5 min från huset ligger havet och stranden.


I fredags var vi i princip helt själva, skönt!


Med andra ord har min helg till mesta dels bestått av morgonpromenader, sol, bad och lite rehab- och träningsövningar så här i sena veckor (som jag kommer visa här framöver) och icke att förglömma, den goda maten! Är det inte som man brukar säga att  "sjön suger" så kan jag säga att det är en liten i mig som "suger i sig" rätt ordentligt iaf, min kropp har rent av inget stopp just nu, den vill bara ha mer å mer.
Så det får den.

Vi har smaskat massor av god grillad mat och självklart annat gott.
Som dessa två favoriter.

Min älskade rabarberpaj, känns som jag äter den jämt?
ja...väldigt ofta :)


Sen en ny favvo. Anthon Bergs mango och grapefruktchoklad. Måste testas om man gillar mörk choklad.


Utöver allt solande och ätande har jag även på riktigt ägnat tid åt mina så länge påbörjade projekt som jag sagt att ni ska få se, å snart kommer dem en efter en, alla ting är på sluttampen :)

Kom på även på att jag glömt lägga upp den hybersöta sparkdräkten som Marko fick av Lotta Engberg på "allsång med Lotta". Den e grym. Så tack snälla Lotta med redaktion.
I will fix the pix.

Nu en promenad. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0