C-vitamin boost

Idag åkte jag ut till mörkö för att försöka finna lite lugn,svårt då man är ensam hemma, finns alltid något att hitta på och finurla med kring hus och trädgård. Så nu får mina ideer och projekt vila lite.
Här ute finns så himla mycket goda bär och frukt, helt ekologiskt odlat kan man ju säga ;) närproducerat!
Plommon, äpplen, körsbär, päron, hallon å så dessa...

Både röda, vita och svarta vinbä har jag plockat i mängder.


Så nu ska dem in i frysen för att sedan framåt hösten bli vinbärsgeleer, saft och bebisdesserter/pureer.
Oj vad friska och Cvitamin-boostade vi kommer vara ;)

Sen kom jag över den här hybersmarta och söta vaggan till bebben den första tiden.

Perfekt att ha intill sängen eller där man nu befinner sig i huset :)

Nu vankas oxfile med min primörpotatissallad.
Go kväll!

Kommentarer
Postat av: jessica

Vilken fin vagga :)

2010-08-06 @ 15:29:36
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0