Energi-topp

Konstigt det här med hur energinivån kan variera så otroligt från dag till dag. För bara ett dygn sen kände jag mig tung, otymplig,stel och trött, idag vakna jag med hyperenergi. Ideer, planer, tankar och funderingar har gått varma i huvudet idag så det gäller att ha varit på hugget med pennan och blocket för att komma ihåg allt. 
Hunnit met mkt idag. Rev av mitt yogapass innan frulle, tvätta, diska kolla lite friidrott, simma lite, luncha, spela pingis och kubb, samt plockat färska bär till kvällens dessertpaj vilken kommer bestå av nyplockade hallon, smultron, rabarber och björnbär. En salig blandning.
Sommar, sommar sommaaaaar...


Idag njuter jag och önskar att livet bara kunde rulla på i detta flow forever..
Det har till och med varit en sån dag då man känner sig extremt nöjd, glad, till freds med sig själv, duktig, smart och jäkligt bra på alla sätt och vis.
Jag vet att jag inte kommer segla omkring i denna bubbla så länge som jag önskar (alltså för alltid :) men tills den "spricker" ska jag insupa varenda sekund. :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Vilken fantastisk dag och vilka bär!!! Mmmmm...



Skulle bubblan ibland spricka, så är du välkommen alltid till mig så blåser vi såpbubblor istället att krypa in i;-)

Kärlek till dig!

2010-07-27 @ 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0