"Farväl"...

Idag var jag på gymmet och skulle dra lite i några hantlar.. Det fick bli mitt sista pass. Tänkte för mig själv "vad tusan gör jag här?" redan då jag klev innanför gymets dörrar, på den nivån ligger motivationen nu. Dock tycker jag om att bara få känna att jag får röra på mig och jobba lite med kroppen även om det inte ger mig så mkt mer än just ett skönt välbefinnande. Men nu börjar jag nå den gränsen då man bara känner sig trött och orkeslös och magen börjar säga till mig att ta det mer lugnt, så nu får det bli så vare sig jag vill eller ej.
Så efter mitt sk "gympass" vinkade jag av gymmet för ett tag framöver men lovade att återkomma, och det ser jag fram mot. :)

Kvällen har annars varit lugn och skön med mkt och god mat.
Nu blir det lite gott till filmen med syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0