När händer det?

När kommer vätskefyllningen?
Det är den jag går och väntar på nu...borde det inte vara dax snart? Så lång tid kvar är det lixom inte. Men jag ska nog vara glad så länge jag klarar mig undan den I guess.
Sommarn har ju i princip precis börjat och den absoluta värmen har väl inte heller riktigt kommit så allt har nog sin tid. Sommar+värme+ansamling av vätska+längre in i grav= svullen. Spännande.. 
Så länge jag orkar röra mig hyffsat så kanske jag kan förebygga en del iaf, jag tror på det, eller jag intalar mig det :). Känns bra.

Det är rätt kul att se hur kroppen förändras såhär under 9 månader.
Det jag nu kan konstatera är att magen växer och armar och ben blir allt smalare? Rent logiskt blir höfterna lite bredare, konstigt vore ju annat då man luckras upp där nere och ska få ut ett axelparti?..
Har aldrig haft en speciell midja, föddes som en tunna :D (dock grymt stark i det partiet, icke att förglömma;),så det roliga är att bakifrån syns det typ inte att jag har en stor kula framtill. Ha ha.

Formen är väl hyffsad måste jag säga, trots att jag sitter och fnissar åt min 2-4kgs vikter som jag gungar upp och ner på gymmet. Numera har man tid att kolla in lite annat träningsfolk på gymmet samtidigt som man själv tränar då mina vikter inte kräver någon speciell fokucering eller krafttag..
Rätt skönt att komma från gymmet utan en svettdroppe i pannan eller på kroppen. Nu vet jag hur de flesta tjejer som är rädda att ta i känner sig- ger inga speciella resultat men en "feel-good-känsla". Tja, varför inte.
Dock hänger lite av mina armmuskler fortf med  ;)


Magen är inte direkt något jag behöver kämpa med för att få den att växa, den lever sitt eget liv.
Ordagrant.


Var hos BM idag och kolla värden. Allt var prima både för mig och lilla ärtan.
Vi växer som vi ska och håller kurvan.

Nu ska vi ut och lapa lite D-vitamin.
"Sommar och sol".... B)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0