Jag undrar..

..var är pluggen?
Ibland blir jag bara tvungen att känna efter om en hand eller fot är på väg ut...så tung känner jag mig i underredet.
Inte bara framtill utan även baktill. Detta säger man beror på att jag har en bakåtliggande livmoder så "trycket" bakåt blir extra tydligt.
Min profylax-lärare säger att det är bra att jag får känna på trycket bak mot ändtarmen, för det är tydligen något man blir varse om under själva "the moment". Att föda ut en liten människa är tydligen som att få en känsla av att skita ut en melon..eller en soffgrupp har jag också hört??
Som vi alla vet kommer ju inte bebis ut den vägen, tack och lov, men känslan kan vara den då ändtarmen trycks ner lite "smått" under bebisens färd ut mot stora vida världen.
Trots detta, välkommen ut! :D

Sen undrar jag faktiskt om det inte är rätt kul där inne bland alla organ och ben trots allt för den lille, iaf nu då det fortf finns lite utrymme till övers att bruka.
Ibland känns det som att pyret rent av klättrar klättervägg på revbenen, gungar lian i tarmar och hoppar studsmatta mot matsäcken. Vad den leker att kissblåsan är för något har jag inte listat ut än. Använder den kanske snarare som sittkudde eller huvudkudde?
Ska fråga när den är ute :)

                                         http://www.ybc-nacka.se/wpw/uploaded_imgs/forslagslada_7c51409272ae088f6.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaaa..roliga funderingar....

Ja, tänk om man haft en inbyggd kamera????



Kramisar Fasterix

2010-06-03 @ 18:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0