......

Det finns bra dagar....å så finns det sämre..
Just nu är dem lite sämre. Varför behöver vi inte gå in på.
Känner dock att jag börjar landa, känna mig trygg i mig själv och bara leva här och nu.
Landet ger mig energi och lugnet.

Här ute kan jag sitta och bara vara, behöver inte prata med någon, bara lyssna, titta och tänka.
Försöker å andra sidan inte att tänka heller utan bara känna efter och finnas till.

Vädret är vackert och jag söker ett svar.
Ett tecken kanske kommer men inget för givet jag tar.
Jag känner mig starkare för var dag som går,
när allt tillslut känns rätt i hjärtat jag också bättre mår.
Hur allt än ter sig blir det på bästa sätt,
helt övertygad om att morgondagen blir lite mer lätt.

Fram tills dess ska jag fortsätta förundras över min mage...inte sååå långt kvar nu :)


Sen ska en god grillmiddag med kyckling och goda primörer avnjutas..

..samt mina egenplockade rabarber som blivit till paj.

Mumma.

Kommentarer
Postat av: Josefine

När är det beräknat datum? Du har fått en super söt mage :)

2010-06-15 @ 00:57:07
Postat av: Anonym

Tack! :)Precis i slutet av augusti är den lille beräknad till världen.

2010-06-15 @ 13:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0