Träning..

..Vad är det?...Precis så känner jag då jag numera gång på gång hela tiden gör tappra försök att ta mig till gymmet.
Igår gjorde jag ytterligare ett. Jag hade bestämt mig. Jag klädde på mig springbrallorna, hårbandet och en huvtröja, springskorna var nerpackade och jag var på väg.


(Jag fick känna mig sportig iaf..)

Jag tänkte att jag först skulle handla middagen för att sen ställa kassarna i bilen under tiden som jag tränade. Då kunde jag snabbt sen kunna åka hem direkt efter. Så jag sprang snabbt in på Sabis som ligger vägg i vägg med gymmet, rådde åt mig mina varor, betalade och kom ut 10 min senare. Mina planer var som bortblåsta..."hade jag verkligen på riktigt ens tänkt de där tankarna som jag gjort innan jag gick in på Sabis?" började jag tänka för mig själv.
För allt jag gjorde var att jag handlade...kom ut...tittade på gymmet...åkte hem.

När det händer grejer i kroppen verkar det även hända grejer i knoppen ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0