Inredning..

För några helger sedan var mamma och pappa här för att hjälpa oss röja här i hemmet..eller igentligen var dem här för att käka middag, bada bastu och bara ta det lugnt :)
Men dem var driftiga och bra arbetskrafter!

Garderober och byråer flyttades runt och bytte plats med varandra, så nu är det tänkta barnrummet tomt och inväntar nya inventarier. Spännande.

Hittills har jag bara satt in några hemmagjorda tavlor som kommer pryda någon (några..) av väggarna.
Rummet är litet så jag får välja med omsorg vilka tavlor som ska få äran att hängas upp.

Smakprov.
Antingen dessa...

..de här..

...de här..

..de här...

eller de här...

Hmm... Blir svårt.
Får "ole dole doffa!" :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker att alla var fina men jag gillar nog 3:e eller sista mest :)

2010-05-28 @ 17:53:56
Postat av: Anita

du kan och gör allt (både gott och bus förstår jag) har du även målat tavlorna???

2010-08-09 @ 22:46:28
Postat av: jessica

Klart det är jag som målat tavlorna ;)

Fina va :D

2010-08-10 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0