Min träning

Just nu blir det inte så mycket träning.
Eller för mig är det iaf inte så mycket träning om man jämför min naturliga fysiska dagliga aktivitet.
Hur som haver så är det ett måste att försöka bibehålla lite av den styrka som jag tidigare haft. Men, Ännu viktigare är det för mig att få känna att jag gör något med kroppen då jag mentalt mår väldigt bra av det. Det har alltid varit min livsstil och kommer så alltid vara...hoppas jag.
Sen om jag får slita med 150 eller 5 kilo kvittar.

Nu när jag växer som mest känner jag hur mina leder och ligament blir påverkade och är i större behov av att bli stärkta än någonsin.
Mina 30-40kg på stången i bicepscurl har nu blivit utbytt till dessa fjuttiga 10kilo men dessdå fler repetitioner..
Känns bra...motiverande...verkligen.. ;)


Den här bilden var dock tagen för 2-3v sedan och under dessa veckor har det hänt grejer..så idag kanske det är färre kilon på ändå..
Det är inte bara styrkan som tryter utan den satans pulsen som sätter käppar i hjulet.
Syret jag förösker använda är inte till för att syresätta mina muskler I guess. Nu är det ju en liten parvel i magen som kräver dessdå mer. Men det går bra sålänge man håller ner på tempot och KÄNNER EFTER.

Bara gilla läget.

(I denna kategori "min träning" kommer ni få här med få ett dagligt ex på en träningsövning som jag gillar kör eller rekommenderar. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0