Om inte det ena, så det andra.

Är man inte frisk och kry för träningstagen blir det fixartagen istället.
Igår sov jag nästintill hela dagen efter mina få timmar på jobbet, helt slut.
Börjat känna spänningar i vader och armar då jag håller dem böjda för länge...är det nu det börjar med vätskelagring kanske?
Ytterligare en investering till mina hjälpmedel, nämligen stödstrumpor!
Sittring, stödbälte och stödstrumpor, inte illa vid 26års ålder..

Vet inte riktigt om det är"vår-bacieller" som leker i kroppen på mig eller om det faktiskt "bara" är produktionen av ett liv i mig som gör att jag känner mig lite hängig. Inte bara trött utan snuvig, huvudvärk och sveda i ögon.
Lär visa sig.

Idag känner jag mig en aning piggare iaf men inte så pass på pigg att jag är i fysiska tagen idag heller.
Därför, kära vänner har jag tusen mindre fysiskt krävande projekt på g. Hinner tänka och smida många planer då man är trött serr`ni!
Roliga projekt :)

Varit och inhandlat diverse behövligheter till detta, kolla vad massa kul jag ska ha.

Resultaten kommer pö om pö för dem som orkar vänta ;)

Dessutom råkade jag slinka in på en reahörna då jag funnit de mest behövliga till mina pyssel..hittade massor med sommar och vårfynd att klä mig.
Många plagg för billig peng, som hittat!


Dessutom var jag i storbakarform igår.
Blev massor med bröd av olika slag...använde väl över 10 olika mjöl-frö-korn-och grynsorter skulle jag tro...ser det ut som iaf :)

Det blev ingen ny favorit på brödsidan men allt bröd smakar ljuvligt då det är nybakat.

Mycket på en gång nu.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pust....att du orkar! spar på energin.....fast det är roligt med projekt, har precis avslutat ett, sytt nya dynor till hammocken och solsängen.

Nästa...hitta blommor (vinröda) om det finns....

Lycka till och kram på dig!

fasterix

2010-05-08 @ 18:03:55
Postat av: faster cc

åhh vicken energi...va kul me pyssel! Har oxå lite små projekt på G...släktdrag? ;)

Kram kram

2010-05-09 @ 07:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0