Formcheck

Dagarna bara springer förbi, lika så tiden med Moa.
Hon växer så det knakar,ligger och jollrar hej vilt på dagarna, stark som en gnu och sover sjukt bra på natten.
Jag planerar in mina motionsrutiner och egentid tidigt på morgnarna i simhall/gym medan Moa sover vidare med Marko. De dagarna gör att jag mår rikigt bra, både i kropp och sinne.

v1                                                         v11
 

Mått

V1
Bröst: 90cm
Överarm: 26cm
Överarm spänd: 27cm
Övre midja (ovanför naveln): 83cm
Nedre midja (över naveln):  87cm
Låret: 50cm
Låret spänt: 51cm
Stuss: 96

v11
Bröst 87cm
Överarm 26,5
Överarm spänd: 28cm
Övre midja 76cm
Midja navel 81cm
Låret 47cm
Låret spänt 48,5cm
Stuss: 94cm

Summa sumarum:

Bröst: -3cm
Överarm:+0,5cm
Överarm spänd +1cm
Övre midja -7cm
Nedre midja -6cm
Låret -4cm
Låret spänt -2,5cm
Stuss  -2cm

Måtten minskar på hela kroppen utom armar som ökar vilket känns bra.
Min hårdhet på träning, på överkroppen, ligger på medeltung medan övriga kroppen fortf ligger på väldigt lugn och lätt nivå,på en "kännar-in-nivå". Detta gör att jag fortf inte bygger några direkt synliga muskler,mer fokus på att skapa en balans i kroppen.
För att bygga krävs riktigt tung styrketräning och det får vänta tills allt i kroppen känns 100, hur lång tid det behövs får kropp och känsla avgöra.  
Lite tyngre benträning är något som jag saknat, vilket jag fått klartecken från BM om att få köra igång med om drygt 2v då jag läkt fint. Självklart blir det en succesiv ökning, men fram tills dess kör jag på i vanlig ordning med att stärka upp kärnan och stabilisera upp svagheterna ordentligt. Känns bra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att läsa dig. Vi saknar dig ! Kram Anita å Barbro

2010-11-12 @ 20:50:40
Postat av: jessica

Söta ni. Hoppas ni har det bra, kämpar på i vanlig ordning och håller ställning i gymmet. ;)

Kram på er!

2010-11-12 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0