Avundsjuk...

...på min egen ide´.
Ibland ångrar man att man inte kan hålla sina ideer för sig själv.
Fast nu delgav jag ju den iof till min andra hälft, så det är ok :)
Mr Marko har nämligen tatuerat sig idag, Moas lilla fot på underarmen. Å den blev sååå bra.
Jag har själv även en tid inbokad, så mina 3 tattoos ska bli 4.

Marko som inte är allt för smärttålig laddade upp med lite thai-mat till lunch och bjöd in näst intill hela vänskapskretsen för peppning (Om jag är förvånad? ehh...ne). Sen om det blev ett så stort stöd vet jag inte, tror han mest blev stressad :) Innan tatueraren hunnit sätta nålen i armen var Marko kallsvettig och gomig i blicken. Phille coacha med lite kaffe på sidan om och den medköpta nyponsoppan och bananerna låg på stolen bredvid i fall att..(notera att denna sittning "bara" tog drygt 45 min...) Jag ska be honom komma igen då han tatuerat sig i ljumsken över höftbenet ;)
Vi på andra sidan avspärrningen försökte lugna honom med ord som "aaaandas....slappna av..." då han krampaktigt satt och önskade att allt var över. Vad fick vi tillbaka.. Ett panik-ryt med tillsägelsen; "TYST!".
Ja. say no more..
Då 2minuter gått frågade han om det var klart...


Han var inte så kaxig då konturerna började fyllas i...


..han försökte koncentrera sig..


..och kom på att det faktiskt kände bättre om man tittade på arbetet..


Halvvägs klar


..och här helt färdig.

Avundsjuk? JAAAAAA. Fast jag kommer alltid kunna säga "min ide´" ;)

Kommentarer
Postat av: Marko

Lite korrektion: 1 timme tog tatueringen att göra och jag åt aldrig bananerna eller drack av nyponsoppan. Nästa gång blir det en "Yakuza" tatuering över revbenen så jag får lite utmaning.

2010-10-12 @ 17:47:36
Postat av: Sari Vättö

Mycket snyggt!!

Bra idé måste jag säga...Har man gjort en vill man ha flr..Ha det bäst/Kram Sari

2010-10-12 @ 19:23:47
Postat av: jessica

Över revbenen....det vill jag se :P

2010-10-12 @ 20:03:04
Postat av: Johanna

Men gud så gulligt! :)

2010-10-12 @ 20:08:33
Postat av: Sara

Åhh, så fint :)

2010-10-13 @ 07:58:53
Postat av: Therese

Snygg tatto Marko! Jag har också nyss gjort min första tatto jag ska säga att jag var lika nervös fast inte när jag gjorde den, det var när jag hade varit inne o bokat tiden. Men det värsta med allt var konturerna!

Kram Therese

2010-10-20 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0