försenad Formcheck

Igår var det Torsdag igen. 2 veckor sen sist jag gjorde en mätning vilket innebär att det är dax för formchecken igen. Inte allt för kul att kolla mått och foto då jag inte kan påverka mina reslutat så pass mkt som jag skulle vilja och vet att jag egentligen kan. Men jag vet, det kommer en tid då jag kan köra på som vanligt, gäller bara att hålla ut och vara snäll mot sig själv.
I träningsväg blir det som sagt mest ett jäkla knatandes.
Gjort några tappra försök att dra igång lite lätt med några gummibands och bollövningar (kommer tips på det i ett senare inlägg) men både bäcken och ljumskar protesterar värre än nånsin... Har även fått dra ner på promenadlängden då även det sliter lite väl mkt på mina leder och ligament. Fustrerande? svar ja.

Här kommer iaf  lite mått och magstatus.

V1                                                    V5 
      
Ok, det är skillnad ser jag nu. :) Nu fick jag lite boost och blev gladare.
Lite kvitto på att promenaderna gör sitt och även att innehållet kanske börja hitta till rätta.
Sakta men säkert... :)

Mått

V1.                                                                             

Bröst: 90cm
Överarm: 26cm
Överarm spänd: 27cm
Övre midja (ovanför naveln): 83cm
Nedre midja (över naveln):  87cm
Låret: 50cm
Låret spänt: 51cm
Stuss: 97 

V5.

Bröst: 88cm
Överarm: 27,5cm
Överarm spänd: 28,2cm
Nedre midja (över navel): 83cm
Övre midja: 79cm
Lår: 50cm
Lår spänt: 51cm
Stuss: 95cm

Resultat på 2v:

Bröst: -2cm
Arm: +1cm
Arm spänd: +1cm
Nedre midja: -4cm
Övre midja: -4cm
Lår: +-0
Lår spänt: +-0
Stuss   -2cm

Jag sitter lite smått snopen själv om jag ska vara ärlig...
Känt mig lite nere några dagar med alla motgångar..fast guuu så glad jag blev nu, det händer grejer!! Nu ser jag ljust på framtiden minsan ;) Längtan efter att få köra igång med "riktig" träning blev nu ännu större, men nu när jag redan ser resultat kan jag falla tillbaka i lugnet och låta mig hållas ett tag till. ;)
Så med detta på print vill jag bara säga att spegeln kan ljuga, men det gör aldrig måttbandet och foton (oftast inte iaf..:).

Nä, nu vänner, ut i solen och kvittra!
Jag ska segla vidare på de högre höjder jag nu befinner mig ;)

Och högre sikte är inställt.

Kommentarer
Postat av: Anita

du är otrolig på allt snygg också!!! såg just att det va du på fotot kände igen fjärilen!!!! så bra!!! kram

2010-10-01 @ 18:32:55
Postat av: jessica

Jo visst är det jag :) Tur man är "märkt" så folk kan identifiera en ;) Kram!

2010-10-02 @ 17:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0