Fullt upp och trött..

De senaste 2 dagarna har bara gått i ett..Moa har sovit lite dåligt så jag har inte kommit ifrån för att göra annat, som att tex blogga. Sorry..
Idag bestämde hon sig för att vakna 07.00 och sedan bara ligga och filosofera samt jollra. Japp, bara till att gnugga ögonen, upp och klä sig + dotra sen iväg på en uppiggande promenad i höstkylan, tur att det är sååå skönt!
Moa sover också som skönast då man egentligen önskade att hon var vaken.
(Vi körde strumpor på händerna då vi ännu inte inhandlat vantar, funka galant!..å matchade mössan gjorde de oxå :)

Lagomt då man kommit in för att avnjuta frukost vaknar hon såklart. Slår aldrig fel :)
Frukosten kallnar och rejset är i full gång på nytt, härligt och charmigt på sitt vis ;)

Under em slog en ordentlig trötthet till, kände mig heeelt urlakad.
Fick en liten vilostund för mig själv då Marko tog med Moa med lite mjölk till sin mamma.
Därefter var jag och Moa bjuden på middag hos Gudmor My.
Helt underbart gott och även mäkta glad över massagen som botade en elak huvudvärk...för ett tag iaf.
Tack, du e grym! (fast det vet du ;)

För övrigt.
Bärselen jag kör med är från babybjörn.
Vet inte riktigt vad det är för modell.
Babybjörn organic heter den iaf.
Vet inte om det är nå speciellt nackstöd på den eller om den (eller inställningen på den) bara är lite stor, så hon hamnar lite längre ner?, där av nackstödet. 


 
Grym är den i vilket fall.
Hugo var nyfiken som vanligt...

Nä, nu snusa kudde..zzz..


Kommentarer
Postat av: Mysan

Mysigt att ha er hos mig:-) Tack , jag vet jag är grym;-) och du vet också en herrans massa saker. Gud vad vi vet...Love U!

2010-10-12 @ 13:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0