Mmm..

Är det inte konstigt och onödigt att sånt som man helst ska undvika att äta oftast är det som tilltalar och lockar mest? :)
Om det är något här i livet som jag är extremt svag för i de sötas tecken så är det choklad, hur gott är det inte på en skala? Minst max!
Ikväll som så många andra gånger efter middagsmaten slank det ner en bit choklad. Älskar verkligen att ta en bit ihop med en stor kopp gott varmt the, det är för mig en njutning, en god njutning.



Där jag satt och njöt som mest och försökte motstå att ta en bit till läser jag i tidningen jag har i knät "Flavonoiden Catadin som finns i choklad minskar risken för blodproppar då den håller blodkärlen smidiga.."
Jag vet det...Men att läsa det precis nu fick det att klinga så bra i mina öron. Det gjorde att jag sänkte tidningen, sneglade tillbaka på chokladkakan som låg en armlängd ifrån mig och knäckte en bit till. :)


Yummi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0