Skönhet

Idag var jag och hämtade min nya bil och vilken skönhet!
Jag riktigt njuter av en större modell, utrymmet blir så påtagligt stort. Man får ju plats med allt som man tidigare inte fått plats med utan att se ut som en packad sill i burk.. Nu kan man placera vagnen fint, antingen på längden eller bredden..ja, jag kan välja. Dessutom får jag plats med väskor fint staplade bredvid...behöver inte ställa nåt i baksätet...aaaa, rena lyxen va! ;)
Nu kan man också riktigt sträcka och röra sig fritt utan att känna sig för stor för bilen. Nu är det jag själv som får känna mig liten, trevligt.
Den här och jag kommer bli ett radarpar ute på vägarna, vad kul vi kommer ha! :)


Snygging.


Glöm inte rösta på Marko och Tobbe i finalen av dansfeber ikväll. Dem behöver alla röster dem kan få.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Therese - kusin

2010-10-16 @ 22:08:26
Postat av: Therese - kusin

Vilken snygging!



Såg nyss finalen av dansfeber, vad kul att de vann! Du får hälsa och gratta!



Vi måste ses snarast!



Kram kram!

2010-10-16 @ 22:12:58
Postat av: Anita

Grattis till en härligt ny bil njut av allt det goa du har och grattis till Marko!!!!och Tobbe!!!

2010-10-16 @ 22:35:27
Postat av: Sara

Grattis till Tobbe & Marko. Helt klart värdiga vinnare! Hälsa grattis :)

2010-10-17 @ 10:05:22
Postat av: Mysan

Snyggast!!! Åh vad fin:-))

2010-10-17 @ 11:57:05
Postat av: Anna

Wow !! Va fin :)

Vad är det för modell ??

2010-10-17 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0