Torsdag igen...

...vilket innebär formcheck!
Som de flesta vet så är jag inne i en period då kroppen bara ska få läka och min rygg som knasar lite måste stabiliseras upp och få återhämta sig. Så de reslutat jag har och får just nu är kroppens egen förmåga att "dra ihop sig igen.
När jag känner att kropp och psyke är redo att dra igång på riktigt säger jag till (skulle tro att det dröjer några veckor till, siktar på ca 3-4v) och det är då de verkligt stora förändringarna (förhoppningsvis ;) kommer börja synas.
Men fram tills dess får jag hålla till godo med kroppens egen formgivning och den sköter det rätt bra måste jag säga.



    V1                                              V7
 
 Är fortf öm i magen, där bullen är (tarmarna), men sakta men säkert..
(Var väl inte direkt rätt tidpunkt att ta bilden då jag och Andrea precis avnjutit en brak-frulle....smart-as B), äter ju inte direkt lite nu heller.
Måtten togs dock innan frukost...bra där. :)


V1.                                                                             

Bröst: 90cm
Överarm: 26cm
Överarm spänd: 27cm
Övre midja (ovanför naveln): 83cm
Nedre midja (över naveln):  87cm
Låret: 50cm
Låret spänt: 51cm
Stuss: 97

V7

Bröst: 88
Överarm: 26
Överarm spänd: 28
Övre midja: 77
Nedre midja: 83
Låret: 49
Låret spänt 50
Stuss: 94

Sammanställning/Resultat:
Bröst: -2
Överarm: +-0
Överarm spänd: +2
Övre midja: -6
Nedre midja: -5
Låret: -1
Låret spänd: -1
Stuss: -3


Kommentarer
Postat av: janna

Vad fin du är om magen! Förstår inte hur du lyckas med det :) Det ser ut som att du inte har varit gravid alls.

2010-10-14 @ 17:49:04
Postat av: jessica

tack tack, å bättre ska den bli, Har ju lite att leva upp till om jag ska nå min föregående form ;) En vacker dag så kanske man är där igen. :)

2010-10-14 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0