Underhåll

Jag har fixat ett nytt underhåll till Moa som funkar utomordentligt bra.




Hon blir alldeles till sig när hon ser fåren, kaninerna och diverse djur som flyger runt runt ovanför henne till en trallvänlig melodi.
Perfekt, då kan mamma göra lite nytta i hemmet för ett tag, så länge hon tycker att det är kul vill säga. 

Har jag gjort nytta då?, jo tack det har jag.

*rensat skåp på skit
*flyttat porslinet
*flyttat vin-glasen
*flyttat bunkar
*sorterat
*skurat
*rensat garderoben
*fått undan sommarjackor
*fått bort sommarskor
*kastat
*dammat
*dammsugit...
..och, jag har bakat.

Nu återstår bara rengöring av bebis (och mig själv...känner mig som en dammboll..).
Sen finns det bara en punkt kvar att bocka av för denna helg.
*SÖNDAGSMYS med en fin och babylen Moa (Marko kan också få vara med på ett hörn ;). 

Kommentarer
Postat av: Anita

Glöm inte att just nu har du TVÅ som vill gosa!!!!!

2010-10-17 @ 21:21:01
Postat av: jessica

du kan vara lugn, det glömmer jag aldrig! :)

2010-10-17 @ 21:27:58
Postat av: janna

Du är så duktig som hinner med så mycket och tar väl hand om sin familj :)

2010-10-17 @ 21:58:19
Postat av: Sara

Vad söt lilla Moa är :)

2010-10-25 @ 08:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0