Utvilad

Idag vaknade jag mer eller mindre utvilad . Moa sov 7 tim i streck, käkade lite och somnade om i ytterligare 3 timmar, guld!
Tänk att ena dagen kan kännas som "the day from hell" till att den andra är ren "happy day" :)
Efter att hon vaknat andra gången och ätit lite till sov hon gott vidare bredvid Marko, vilket gjorde att jag kunde ta lite "mammaledigt" :) Jag kunde gå en promenix helt själv, lämna vagnen hemma, jag kunde lämna selen hemma och jag kunde bara vara. Gå i mina egna tankar och njuta av hösten, njuta av att inte ha ont. Ja, för mitt bäcken och min ländrygg är på bättringsvägen tror jag...peppar peppar. Så länge jag gör mina övningar (som jag började med för dryga veckan sedan efter att ha varit hos min braiga kinisiolog) och inte behöver skjuta så mkt vagn eller bära bilbarnstol så är jag smärtfri, vilket gör mig glad.  


Asså, Jag gillar verkligen hösten, så friskt och skönt.
 
Det kan gärna få vara höst tills det blir vår (bortsett från regniga höstdagar då ). Å jag som ska vara trogen vintertjej efter 8 år på skidor..hmmm..kanske just därför. :)
Nä,Det får gärna vara vinter men inte så ofantligt lång bara.
En ordentlig lagom kall vinter i max 2månader, det är ok, det är bra tycker jag.
Nu ska här bakas!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du känner dig bättre i ryggen. Mysigt att gå själv och fundera.Kram

2010-10-13 @ 15:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0