Dirty dancing på hög nivå

Planerat något inför lördagskvällen?
Om inte, bänka er framför tv:n och Dansfeber på tv4! Inget höjdarprogram direkt, jag vet. Men det här tävlingsfältet får ni inte missa, i varje fall inte Marko och Tobbes nr.
Dem kommer göra succe med sitt dirty dancing.
 
 
 
Jag och Moa var med på genrepet idag och det mesta sitter galant. Dem kämpade och slet medan jag och Moa njöt av den grymma musiken. Moa somnade som vanligt medan jag iaktog min man med att oförskämt bra kunna behärska dansstegen i högklackat och rulla höfterna som värsta latinodansaren. Jo ra, visst döljer det sig en liten feminin sida inom Mr Lehtosalo trots allt :)
Tobbe troll, alias Patrik Swayze är inte sämre han.
Han för sin "baby" så mjukt och fint, som om han aldrig gjort annat ;)
Lördagens konkurrenter kommer få se upp för de här två, för dem kommer bli svårslagna!
Jag har inget annat att säga än att jag är mäkta IMPAD, big time.

Jo å så var det en sak till...ni röstar väl?! ;)


Kommentarer
Postat av: Anita

solklart kommer att titta och rösta!!!

2010-09-23 @ 21:28:33
Postat av: Sandhra igen

Självklart röstar vi här på

Marko på lördag :-) måånga samtal dunkar vi in :-) mailet kommer efter helgen för vi ska ha dop o just spenderat eftermiddagen med att vika dopskjortor med guldmärken på de blir ju jöttefina.. Www.dopguiden.se o sen klicka

på dopdukningstips så har du dem där inför ert dop sen :-) kanske kan hinna maila imorgon så får du se hur de blev :-) ha en skön helg nu, här ska tokstressas o bakas, glöm färdigmat här, det kommer inte in i vårt hus :-) hemgjort är alltid bäst lr hur ;-) kram s

2010-09-23 @ 23:22:19
Postat av: Jessica

Hej Sandhra! kommer ut med ett inlägg ang förbränning/magträning efter graviditet då fler efterfrågat det. Kul med dop och slit på i köket.

/Jessica

2010-09-24 @ 08:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0