Kreativitet på annat håll

Trots sömnlösa nätter som natten till igår då jag bara fock sova drygt 2 timmar orkar hjärnan jobba, den går som på högvarv men på ett bra sätt. Idag är jag piggare i huvudet men kroppen behöver jag inte gnälla om längre, återkommer om den då det är ur positiv bemärkelse den nämns istället :), förhoppningsvis nästa vecka.
Då ska jag även ha lite formcheck oxå, kommer köra en sån varannan vecka med lite mått, vikt (trots att vikten är oväsentlig då jag framöver förmodligen kommer gå upp i vikt med mer musklemassa på kroppen) och bilder för att hålla lite koll på resultat. Här i början kommer det väl inte hända så mkt då jag inte kan påverka fysiken så mkt pga av minimal motion. Men vi ser.

Kan man inte träna...eller ens få motionera som man vill i dagsläget får man ta ut kreativiteten på annat håll. Just nu går jag i planeringens tecken, har mycket tankar och ideer för framtid och allmän livsbasis som flitigt plitas ner på papper.



Får lite smått panik då jag är någonstans utan mitt block. Då åker mobilen som hastigast upp och en hel harang av bokstäver skrivs ner i ett sms för att sparas, då kan jag andas ut och känna mig trygg i att inte glömma mina briljanta pop up-ideer ;).

Utöver tankeverksamheten så har jag kommit igång med mina bak och matlagningsbehov på nytt. Allt ska vara så hemmagjort det bara går, inga konserveringsmedel här inte! :)
Som igår blev det hemmagjort ärtsoppa med nybakat bröd, gott som tusan.


Nu ska jag försvinna in i mina tankar lite igen innan moa ska ha käk.
Hmm..


Kommentarer
Postat av: Anita

Du slutar aldrig att förvåna mig, du kan ALLT!!!!!du är fantastik varför har du dölj det?? kom ut mer!!!!

2010-09-10 @ 22:23:10
Postat av: jessica

Ha ha, du är rolig du Anita. jag ska försöka komma ut mer :D Kommer att komma ut fler tavlor jag gjort under graviditeten snart iaf, håll till godo ;)Hoppas du tränar på flitigt nu. Kommer nog och hälsar på och kollar till dig på gymmet till veckan ;) Kram på dig

2010-09-11 @ 10:58:23
Postat av: Anita

Å jag arbeta varje dag fram till den 25 sept sen kommer gymmet att bli mitt andra hem igen. Hoppas du kommer fler ggr. Kram

2010-09-11 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0