Lite Avlastning och glömd choklad..

Igår åkte vi ut till Mörkö för lite umgänge med min mor och far....passade även på att få lite avlastning och lite extra sömn. Mamma Mormor underhöll Moa hela kvällen medan jag och Marko tog det lugnt framför tv:n med pappa Morfar. Jag fick 7 timmars sömn i natt vilket gjorde susen. Humöret är bättre och jag har avverkat 2 promenader vilket känns superskönt. :) Inte bara för att jag kan röra mig lite mer utan också för att jag kan få komma ut lite i det fria av en anledning. Inte allt för upphetsande att gå ut och sätta sig på en stol utanför dörren och bara glo ut i....ut i...ja bara glo ut lixom, bara för att få ta några friska andetag, nä. 

Jag och mamma åkte också till järna en sväng för att inhandla mer blöjor och tvättlappar som gick åt som smör igår. Dessutom hade jag och Marko inte planerat stanna två nätter, så packningen var magrare än behövligt. När vi gick bland varorna i affären drog jag åt mig en mkt efterlängtad mörk chokladkaka som jag tänkt smaska på nu till kvällen... Väl hemma packar jag upp varorna... Ingen chokladkaka fanns i påsen!!!! Katastrof! Den blev kvarglömd...buhu..
Så en av mina promenader fick bli av ner till färje-kiosken då mitt sug var för STORT. Packade ner Moa i vagnen och begav mig iväg. Kom dock inte hem med någon choklad då den jag ville ha hade gått ur sortimentet för säsongen (säsongskiosk), såklart. Blev en tidning och en läkerol-ask som plåster på såren. Kul..

Vagnen är prima..


..å Moa sover gott..

Vi kommer ha härliga promenader tillsammans framöver. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå puttig liten liten fis som ligger ????...där var hon ju...åh vill också snusa llite bebis... (hjärta) måste ses snart!!!!!!!

kramisar från fasterix!

2010-09-11 @ 22:39:01
Postat av: Jessica

Ja du, visst e hon liten och SÖT :)Hörde att pappa skulle komma och fika till veckan, tänkte kanske komma då jag med beronde på vilken dag det blir. Så får du snusa lite bebis :) Kramis

2010-09-12 @ 10:49:19
Postat av: Anonym

Ni är såå välkomna!!!!

/fasterix

2010-09-12 @ 16:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0